lørdag den 2. juli 2016

Skiftende vejr.




Vejret har de sidste mange dage været meget skiftende.

Vi har i Juni måned fået 90 mm regn, men heldigvis fordelt over længere tid.


Har efterhånden fået klippet  de fleste buske, stammet op og ind,
 men mangler dog lige et par stykke endnu

Er stadig igang med at plante omkring min nye udestue.
Det tager lidt tid sådan at flytte rundt.
Er det nu også sådan det skal være??





Denne smukke rose fik jeg fra min søsters have
da hun desværre døde for 2 år siden.

Nu den blomstrer tænker jeg altid på hende og hendes store haveglæde.




Denne store flotte hosta har jeg ingen navn på,
men jeg har i dag fundet en på Pinterrest som ligner den meget
Navnet er Hosta Angel Eyes.
 Min står en del i skygge og det kan jo godt gøre en forskel i farvetegningerne.

Men smuk og anderledes er den.




Dette er også et nyt bed hvor der er spalter mod øst.
På sydsiden har jeg kalksten og resten med marksten.

Det tager lidt tid at finde de rigtige planter, men jeg tror
 jeg skal nok besøge lidt flere plantemarkeder.

Håber I alle har haft en god lørdag.

Hilsen Bente.

1 kommentar:

  1. Flot spaltebed du der har fået lavet, spændende om du kan få det til at fungere.
    Dejligt med et minde om din søster.
    Hilsen Lisbeth

    SvarSlet