søndag den 28. januar 2018




Nyt liv spirer frem.

Har været lidt i haven for at klippe lidt løvfældende buske tilbage,
Jeg synes det er lettest at klippe i facon, når jeg kan se de bare grene.

Det er også dejligt at se, at mange ting vælter op af jorden

Her er det en ny dobbelt erantis som er på vej.

                             

Vintergækker


Vinteradonis

     
             Påskeklokker
         

Nyserod


Dafne som snart springer ud


Julerose.


Nye stiklinger af Dronning Ingrid Pelagonia.





Fortsat god søndag til jer alle

Hilsen Bente.

4 kommentarer:

  1. Der er mange ting, der er godt på vej i din have - og i vindueskarmen.

    SvarSlet
    Svar
    1. hej
      Ja jeg har også været ved at se på mine indsamlede frø.
      Jeg såede noget i efteråret,som kom op, men er nu visnet bort, så nyt skal sås.
      sådan er det jo når man ikke helt ved hvornår frø skal sås.

      Hilsen Bente.

      Slet
  2. Det ser riktig godt ut alt som er på vei opp hos deg :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej
      Ja det er jo altid spændende at se hvad der kommer op.
      Jeg tror at mange ting er rådnet op i vinter pga så meget vand.

      Tiden må vise hvor meget som ikke kommer op.

      Hilsen Bente.

      Slet