søndag den 21. januar 2018

2018.



Så er året 2018.

Min blog har ligget stille i 2017.
Har været syg og i kemobehandling, så der er alle mine kræfter blevet brugt.

Jeg er nu ude på den anden side og tror på en lys fremtid.


Var i starten af  januar ved Vesterhavet (Stenbjerg),
som det kan ses var havet utrolig rolig og der var faldet et tynd lag sne.







Det er altid betagende ved Vesterhavet.


Jeg vil forsøge at pleje min blog igen og være aktiv.
Glæder mig meget til at foråret kommer og jeg igen har kræfter
 til haven, plantemarkeder, besøgshaver ,maling og udstillinger 

Håber I alle må få et dejligt haveår.

Mange hilsner
Bente Busk.

4 kommentarer:

  1. Velkommen tilbage:) Smukke billeder fra Vesterhavet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det er altid skønt at fotografere ved Vesterhavet.
      Det specielle lys og at naturen altid forandres
      mange hilsner
      Bente

      Slet
  2. Velkommen tilbage både til bloggen og et nyt haveår
    Jeg var også et smut ved Vesterhavet i går, vi bor tæt på Slettestrand så det sker tit, at jeg "vender" havet, men ikke tit nok, at jeg kommer ud af bilen 😕
    Kunne se, i et gammelt indlæg, at du havde besøgt plantemarkedet i Fjerritslev, det er "min" havekreds, der arrangerer det.
    Mvh
    Lene Bedstemorshave

    SvarSlet
  3. Tak.
    Jeg elsker Vesterhavet, har ofte været i Nørre Lyngby, da vi har venner som har sommerhus der.

    ja jeg tager på plantemarkeder rundt om.

    Vi har i flere år camperet på Klim camping og kommer derfor til Fjerridslev.

    Holder du åben have??

    Mange hilsner
    Bente

    SvarSlet