søndag den 18. februar 2018

En dag med lidt sne, lidt gråt og vådt.




I går var der dejlig mild og solen skinnede, men idag har 
vi fået lidt sne, som dog hurtig forsvandt igen.

Dagen bruges til at få læst lidt havebøger, bloggs og gode ideer til nye 
tiltag i haven , når foråret melder sin ankomst.



Lidt billeder af mine orkideer, som er i blomst lige nu.





















Har de fleste til at stå på gulvet, da vores vinduer går helt til gulvet.



Dette billede er et bryllupslommetørklæde, som stammer fra min mands oldemor.
Den er blevet brugt af alle familiens piger.
Min svigermor og hendes søstre har alle haft det med ved deres bryllup.
Jeg har fået den sat i ramme, da den ikke længere kunne tåle at blive vasket.

Der ere også en dåbskjole fra samme tid, som heller ikke tåle mere brug.




Jeg håber at den nu kan klare mange flere generationer .


Håber I alle må have en fortsat god søndag.
Hilsen Bente.

1 kommentar:

  1. I love the fist photo of the orange flower. All of these flowers are amazing! Thanks for the share, hope you have a wonderful rest of your day. Keep up the posts.
    World of Animals

    SvarSlet