torsdag den 16. august 2012

Regnen satte en stopper for at komme videre med mit stenbed.

Så fik vi lidt regn og det betød at jeg ikke rigtig kunne komme videre med mit stenbed.


                                                              Før regnen kom.

                                          Her måtte jeg opgive at blive ved med at flytte sten.
                                          Jeg synes at det tager lang tid at få stenene placeret
                                          korrekt, bliver flyttet rund på mange gange. Taget
                                          væk og andre forsøgt placeret.
                                          Jeg tror at der går flere dage med at flytte rund og forsøge
                                          nye muligheder.




Disse sten har nok været en sten på et tidspunkt.
Jeg vil forsøge at placere dem så der kan blive plantet
en opstammet træ/busk i midten.


                                          Jeg opdagede, at jeg har en julerose som har tre
                                          blomster og flere er på vej.





                                          Regnvåde roser er smukke.


En svamp har fundet plads ved en sten under en
opstammet blød ene.


Blå hibiscus bliver smukkere og smukkere
Blomsterne holder desværre ikke så mange dage.

Et spøgelse på vej til himmels kan jeg se, KAN DU?

Håber at en ny smuk dag venter i morgen.
Godnat herfra.
Bente.

Obs. Efter jeg havde udgivet kan jeg se at teksten ikke står helt efter planen,
den hopper rundt.

3 kommentarer:

  1. Det tegner rigtigt godt med stenbedet, det er lidt som et puslespil at få det til at gå op i en højere enhed ;o). De tre sten er rigtig sjove og kunne også være fine med husløg i ;o). Juleroser i August de er da vist helt forvirret sjovt ;o)

    SvarSlet
  2. Jeg synes også at det er en fin ide, at du udnytter de tre sten, som har været en sten engang. Ja, husløg kunne som Heidi siger være fine - eller hvad med lav grøn timian?

    SvarSlet
    Svar
    1. tak for ideerne, jeg må forsøge mig frem og så se hvad der ser bedst ud.

      Slet