fredag den 1. maj 2015

Sol, regn, hagl og så sol igen .



Dagen startede med sol, så lidt regn som senere 
slog over til lidt hagl.
Men eftermiddagen har været ok med sol og drivende skyer..






2 skønne primulaer.


Anemone monstrasa


Kunne godt tænke mig at få er større samling af anemone.
Der er bare så mange skønne , så det er svært at vælge.
Jeg kan selvfølgelig bare ønske mig dem alle.



Magnolia er på spring.



Jefferson, smuk lyslilla farve.




Håber I alle må have en god bededagsferie.

2 kommentarer:

  1. Åhh den anemone altså den er smuk, jeg tror din have er helt fantastisk, holder du mon åben have ?

    SvarSlet
  2. Hej Jeanett.
    Du er meget velkommen i min have.
    Jeg vil gerne vise min have frem efter aftale så du siger bare til.

    Hilsen Bente..

    SvarSlet