lørdag den 9. maj 2015

En regnvejrsdag.



En regnvejrsdag kan bruges til mange til.

feks: at få redigeret sine billeder og sat i system.

Har også fået skrevet ny tekst på flere planteskilte.
( Dem som solsortene ikke har rykket op ).

I går fik jeg pottet 40 stiklinger op fra juleroserne,
så må jeg jo vente og se hvordan de kommer til at se 
ud, ja der går jo nok 2 til 3 år inden der kommer 
blomster.

Mine tulipaner elsker jeg


Skønne røde appledorn.









Håber I alle må have en skøn weekend.

Hilsen Bente.

6 kommentarer:

  1. Ja det er om at nyde regnvejrsdagen, når det ikke kan være andet. Fine tulipaner.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisbeth.
      Der er så mange ting, som kommer til at må vente, når vejret er til haven.
      I dag har solen skinnet hele dagen, men der blæser meget.
      Hilsen Bente.

      Slet
  2. Sikke mange fine tulipaner og det bliver da spændende med juleroserne. Det med solsortene er faktisk en af grundene til at jeg ikke aner hvad det er for nogle alpine planter jeg har, jeg nyder bare de smukke planter

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jeannnett.
      Jeg har altid mange planter som mister skiltene.
      Desværre er det også hos mine alpine planter.

      Hilsen Bente.

      Slet
  3. Hej. Er den lilla og lyserøde også Appeldorn og ved du hvad de hedder?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lene.
      Jeg ved desværre ikke hvad den lilla og lyserøde hedder.
      Er blevet flyttet rundt nogle gange så ingen skilte.
      Er gode til at komme år efter år.

      Hilsen Bente

      Slet