lørdag den 11. april 2015




Så er min stjernemagnolie sprunget helt ud.
Den kan godt lide det smukke vejr.




Pæoner er også langt fremme.


Haveorkide som jeg købte mens det var koldt.
Den er ikke kommet  ud endnu, men nu får den lige lov at stå i drivhuset
 til det bliver lidt varmere om natten.
Det er meningen den skal være ude.



Hyacinter er rigtig i vækst nu.


Vores søn er hjemme fra Kbh.
Har fødselsdag og han vil gerne have hjemmebagt kringle 
til eftermiddagskaffen..
Ja hvad gør mor så ? bager en kringle.



Håber I må have en god weekend..

Hilsen Bente.

7 kommentarer:

  1. Ja selvfølgelig gør hun det, den ser lækker ud kringlen. Flot stjernemagnolia og haveorkidé.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisbeth,
      Jeg håber min orkide overlever.
      Har desværre svært ved at få dem igang.
      har et par enkelte som er igang og så går det godt, men når jeg køber nye slags er der startvanskeligheder.
      Jeg gør ellers hvad klogskaben foreskriver, men ikke altid med held, desværre.
      Jeg vil ellers gerne have mange af dem.
      Håber det lykkes med tiden.

      Hilsen Bente.

      Slet
  2. Er det ikke meget tidligt, at stjernemagnoliaen er sprunget ud? Den er meget flot! Her på Sydøstfyn har jeg ikke set nogen endnu!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Susanne.
      Det afhænger jo altid af hvor varmt det er, men det mindste frost den får svies blomsterne og de bliver sorte og grimme.

      Slet
  3. Hej Bente.Den kringle ser bare lækker ud........................og din stjernemagnolie er da SÅ smuk.
    Min Susan er også lige ved at springe ud.....................et smukt syn.
    Også en rigtig god weekend til dig Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også en lækker kringle men ikke så sundt, da der skal rulles smør i så den bliver lidt wienerbrødsagtigt.
      Jeg synes at alle magnolier/tulipantræer er smukke.
      Jeg har en mørk rød/lilla tulipantræ men den er slet ikke så langt fremme endnu.

      Hilsen Bente.

      Slet
  4. Virkelig fin stjernemagnolie og lækker lækker kringle, tillykke med sønnen.

    SvarSlet