fredag den 14. februar 2014

Venter stadig.



Venter stadig på forårets komme.
Det er stadig meget ustadig vejr, den ene dag skinner solen den næste 
dag enten regner det eller hagler/sner.

Erantis og vintergækker kommer dog stadig op.







Påskeklokkerne bliver også større og smukkere.







Onsdag aften var jeg til podekursus i alpinklubben.

Vi podede små dahpner. Jeg fik lavet 5 forskellige.
Nu er de sat ud i kold drivhus og så venter jeg spændt på at de "vokser" sammen, altså danner callus
som det hedder







2 kommentarer:

  1. Nej hvor fint med de små daphner, det lyder spændende. Dine påskeklokker er fine, mine er ikke i blomst endnu.

    SvarSlet
  2. Hej Lisbeth.
    Jeg glæder mig også til at se hvor mange af mine daphner der bliver til noget. Det er nemlig 5 forskellige.
    Håber det lykkes. De siger at daphner er lette at pode og få til at gro, så det håber jeg.
    God weekend.

    Hilsen Bente.

    SvarSlet