lørdag den 18. januar 2014

Malerier.



Nu vil jeg så prøve at vise jer noget at det, som jeg bruger tid på.

Jeg er med i en malerklub, hvor vi er 12 personer, som mødes en gang om måneden for at male.
 Vi har en superviser på, som kommer med indspark og gode råd.
 Ellers er vi hinandens kritiker/rådgiver/ris/ros.

Vi hygger os meget sammen, Vi har 5 timer i hinandens selskab.



Det er desværre svært at fotografere billederne når de ikke er ophængte.
Bliver desværre lidt skæve vinkler.

Et par i regnvejr.


Det skæve smil.



 Solen bryder igennem


 Vingeslag.


En by i rødt og guld.



Dette var en udpluk af, hvad jeg har lavet i efteråret og indtil nu.

Flere er undervejs og andre må males om.
Processen tager ofte lang tid og bliver ofte anderledes end det var tænkt fra starten.

Mange gange ved jeg slet ikke hvad det skal føre til.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar