søndag den 5. januar 2014

Godt nytår.



Alle blogvenner ønskes et godt nyt år.
Jeg håber, at jeg får mere tid i dette nye år til at blogge.
Jeg tror, at det handler om, at lære at prioritere ens tid.
Jeg vil gerne så mange ting.
Her i det nye år skal jeg også have min blogside lavet helt "uptodate"
Året her er startet med trist og gråt vejr.
Var dog i haven i går for at klippe de sorte blade af juleroserne/påskeklokkerne.
Trods at vi skriver januar måned spirer haven.


Oxalis som titter frem.




Juleroserne gemmer sig under bladene.



Enkelte er helt sprunget ud.
En enkelt rosenknop fra sidste år.



4 kommentarer:

  1. Hej Bente.Ja! det kan være svært at nå det hele.Men dejligt med den milde vinter.Og vi er nok mage der har blomster i vores jule og påskeblomstero
    Har dog lige valgt at lave et indlæg med alle forårets og sommerens blomster.
    God søndag Jette (mit lille gods)

    SvarSlet
  2. Ja jeg kan se at der er knopper i næsten alle mine når jeg løfter visne blade op.

    Ja vejret har også lige været til at finde gode ting frem fra sidste år og så nyde og
    tænke på hvordan det vil komme til at se ud.
    Hilsen Bente.

    SvarSlet
  3. Flot påskeklokke der allerede er sprunget ud.
    Også godt nytår til dig.

    SvarSlet
  4. Så heldig du er som har spirer og til og med juleroser i blomst ute i hagen!
    Tid er ofte en knapphetsfaktor og da må man bare prioritere det som er riktig for en selv.
    Riktig godt nytt hageår :)

    SvarSlet