tirsdag den 16. oktober 2012

Så har jeg igen fået tid til at "blogge".

Jeg har desværre haft så mage andre jern i ilden at jeg har forsømt min blog.


Mit nye stenbed er nu på plads, men der mangler stadig mange planter endnu.
Næste år er der jo igen mange plantemarkeder så mon ikke jeg finder nye planter.
 
 
Jeg kan stadig finde enkelte ting i haven som blomstrer.
En lille violet viol.
 
En enkelt af de engelske roser er også i blomst.
 
Også primulaerne blomstrer stadig.
 
Afblomstret hvid solhat.
 
Opstammet lærk er begyndt at få efterårsfarver.
 
Håber at I alle må have en god aften.
 

2 kommentarer:

  1. Et flot bed I har fået lavet! Der vil garanteret være mange plantemarkeder, du vil få glæde af til foråret! Fru Friis annoncerer allerede om et d. 5. Juni 2013 og der kommer nok mange efter!

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber også at jeg kan komme til Kolding næste år.
      Jeg er også blevet rimelig tilfreds med mit bed, men det har været nødvendigt at lægge kyllingenet over hvor der er klyner, da solsortene hakker planterne op lige så hurtigt som jeg sætter dem i igen.
      Tror at når det har ordentlig fat, at solsortene vil lade det være.

      Slet