lørdag den 20. oktober 2012

Endnu en regnvejrsdag.

En af mine dafnier  blomstrer stadig og han mange knopper. Ser så frisk og grøn ud.



alpeviolen er også fin grøn, men der er endnu kun en enkelt blomst.



Roserne bryder sig ikke om alt det regn.


Men benved får flotte efterårsfarver som lyser op.


Smukke gyldne farver.


Der er så mange flotte farver i haven lige nu.


Det kunne så være dejligt om vi så kunne få noget tørvejr med høj klar solskin,
 men så skal der nok lidt nattefrost til før vi får det og nattefrost kan vi godt undvære lidt endnu, da mine dahlier blomstrer flittigt endnu.




Håber at I alle må have en fortsat god lørdag.










 

2 kommentarer:

  1. Det er en fin Dafnia, du viser. Dem har jeg ingen af, men skønne farver i haven, det har jeg også. Det er en dejlig tid. Jeg er på efterløn og nyder at gå i haven hele dagen.
    Vh
    Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. ja det var endnu bedre med lidt tørvejr.
      Jeg synes at der stadig er mange ting som
      jeg gerne vil have lavet, men alt er vådt og smattet.
      Tak fordi du kiggede ind.

      Slet