lørdag den 18. juni 2016

Prøver at få styr på malerier.





Er ved at sortere i mine malerier.

Hvilke som skal i ramme og hvilken slags.

Andre skal sælges uden rammer.

Billederne er malet med akryl, dog med en enkelt undtagelse.














dette billed er med fedtkridt og farvekridt.











Jeg ved ikke helt sikker om dette billed er færdig endnu



Maleriet er en dejlig frirum , når vejret ikke er til haven.
Jeg maler meget forskelligt som I kan se.

Inspirationen kommer mange steder fra.

Jeg maler en gang om måneder sammen med 12 andre,
og en gang om ugen i en anden klub, men her maler vi  kun 
årets sidste 3 måneder og årets første 3 måneder.



Hilsen Bente

2 kommentarer:

  1. Hej Bénte.
    Sikke fine billeder. sælger du nr 3 ?
    Kh anne

    SvarSlet
  2. Hej Anne.
    Ja jeg sælger mine billeder.
    Nr 3 er 40 x 40 cm
    Pris 1000 kr.

    tak fordi du synes om mine billeder.

    Hilsen Bente.

    SvarSlet