onsdag den 29. maj 2013

En blæsende dag.

 
 
Det er en blæsende dag med mørke skyer.
 
I går var det dejligt havevejr og jeg er nu kommet
igennem hele haven.
 
Mange ting er gået ud i vinterens løb, så meget må erstattes,
men så er det jo godt,at der er mange plantemarkeder at
besøge. Håber at det bliver godt vejr  den 5 juni, så har jeg tanke om en tur til Kolding
geografiske have.
 
 
 
 
 
De smukke hvide løjnantshjerter hænger som perler på snor.
 
 
 
 
De røde løjnantshjerter er lige så smukke og elegante.
 
 
 
 
En smuk haveorkide.
 
 
 
 
De smukke gule engkabelejer.
 
 
Alt i haven vælter frem i skønne farver, så det er bare om at nyde det.
 
Håber at i alle må have en skøn dag trods det lidt grumsede vejr.
 
Hilsen Bente.

9 kommentarer:

  1. Hej Bente.Dejligt at være gennem hele haven.
    Skønne læjtnantshjerter.....de er bare så smukke.Håber vi mødes i Kolding God aften Jette

    SvarSlet
  2. Tak for det. Ja det kan vi jo håbe vi gør men har "bloggerne" en stand dernede i år?

    Jeg skal ihvertfald besøge alpinklubbens stand. Jeg vil også se efter lidt stedsegrønne buske da jeg har flere som ikke har klaret vinteren.
    Mange hilsner Bente

    SvarSlet
  3. Flotte løjtnantshjerter:-)
    Bare det var mig der var igennem hele haven, men det kommer jo nok.
    Jeg regner også med at skulle til Kolding, har aldrig været der. Måske ses vi.
    Med venlig hilsen
    Lene Jensen Nordjylland

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lene.
      Jeg har heller ikke tidligere været til plantemarked i Kolding så jeg ser frem til at opleve det. Har hørt at det skulle være rigtig godt.
      hilsen Bente.

      Slet
  4. Smukke billeder af smukke blomster. Ja men vi ses da i Kolding :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej.
      Ja jeg håber da at se mange af alle de bloggere som jjeg taler med via bloggen.
      Så må der gerne være godt vejr.
      Hilsen Bente.

      Slet
  5. Har også planer om at tage til Kolding d. 5/6. Løjtnantshjerter er bare så smukke, men dine engkabbelejer har også en skøn farve.

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber vi ses i Kolding. Det er jo stort siges der, har aldrig været der før.

      Slet
  6. Smukke blomster du her i din have Bente, min løjtnantshjerte er lille bitte i år, og ser meget sølle ud, jeg ved ikke lige hvad der sker for den.... øv øv :-) KH

    SvarSlet